Fundusze europejskie

Fundusze Europejskie Inteligentny RozwójRzeczypospolita PolskaPolskaEuropejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

  

PROGRAM OPERACYJNY Inteligentny Rozwój

Oś priorytetowa 3 Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach 

działanie 3.3 Wsparcie promocji oraz internacjonalizacji innowacyjnych przedsiębiorstw

poddziałanie 3.3.3 Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand EXPO 2020

 

Opis projektu: Działanie przewidziane w projekcie ukierunkowane będą na wejście z produktami wnioskodawcy na rynek Zjednoczonych Emiratów Arabskich:

W ramach Programu promocji branży kosmetyków zaplanowano następujące działania promocyjne:

1. Misje wyjazdowe do Zjednoczonych Emiratów Arabskich (ZEA)

2. Udział w charakterze wystawcy w międzynarodowych imprezach wystawienniczych na terenie ZEA

3. Udział w Polsko - Emirackim Forum Gospodarczym

4. Dodatkowe działania promocyjne ukierunkowane na rynek ZEA

 

Cele projektu: Celem projektu jest wprowadzenie na rynek międzynarodowy i promocja zagraniczna marki Genscope obejmującej produkty kosmetyczne i lecznicze, których unikatowa formulacja oparta o colostrum (siara pozyskiwana) zapewnia konkurencyjność produktów względem oferty podmiotów z tej samej branży. Cel projektu zostanie osiągnięty poprzez nawiązanie nowych, międzynarodowych kontaktów biznesowych oraz zaprezentowanie produktu szerszej publiczności na targach branżowych o zasięgu światowym. Podpisanie nowych kontraktów z odbiorcami zagranicznymi da w efekcie duży bodziec biznesowy zarówno na poziomie finansowym jak i wizerunkowym.

Wartość projektu: 236 750,00 PLN
Wkład Funduszy Europejskich: 177 562,50 PLN

 

 

Fundusze Europejskie Program RegionalnyMazowsze. serce PolskiEuropejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

  

Tytuł projektu: „Przeprowadzenie prac badawczo-rozwojowych w celu opracowania receptury kremu”

Cele projektu: Celem projektu jest przeprowadzenie prac badawczo-rozwojowych w celu opracowania nowej receptury kremu.

Planowane efekty: Planowanym efektem projektu jest zwiększenie przychodów ze sprzedaży oraz uzyskanie wiodącej przewagi na rynku kosmetyków z tytułu wprowadzenia nowego innowacyjnego produktu na rynek krajowy jakim będzie krem przeciwzmarszczkowy zawierający dwie czynne substancje colostrum i nanozłoto.

Całkowita wartość projektu: 147 600,00 PLN

Wysokość dofinansowania Funduszy Europejskich: 77 988,00 PLN

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl