Program lojalnościowy

Jesteś niezalogowany(a).

Aby sprawdzić posiadaną ilość punktów zaloguj się do sklepu.

Aby sprawdzić posiadaną ilość punktów oraz wymienić je na produkty kliknij w poniższy link.

WYMIEŃ PUNKTY

 

1. ZBIERANIE PUNKTÓW ZA ZAKUPY:
Za każde wydane 50 zł w sklepie internetowym Genoscope, Klient otrzymuje 5 punktów. Punkty te są automatycznie dodawane do konta Klienta po złożeniu i opłaceniu zamówienia. W przypadku zwrotu zamówienia, przyznane za dany zakup punkty zostają usunięte z konta Klienta.
Punkty są przyznawane po osiągnięciu lub przekroczeniu kwoty 50 zł lub jej wielokrotności. Jeżeli wydane zostanie 49 zł to punkty nie zostaną przyznane, natomiast jeżeli wydane zostanie 50 lub 51 zł to punkty zostaną przyznane. Podobnie jest w przypadku gdy wydane zostanie 99 zł – wtedy przyznane jest 5 punktów. W momencie gdy kwota osiągnie 100 lub 101 zł przyznane zostanie 10 punktów.

2. ZAPIS DO NEWSLETTERA:
Jeśli Klient zapisze się do newslettera sklepu Genoscope, otrzyma 10 punktów. Aby to zrobić, Klient musi zaznaczyć w sekcji Moje konto > Ustawienia konta: Newsletter: Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji o nowych produktach i promocjach. Nastepnie potwierdzić swój adres e-mail. Punkty te przyznawane są jednorazowo.

3. DODAWANIE OPINII:
Klient może zdobyć dodatkowe 5 punktów, jeśli napisze i prześle recenzję produktu. Po napisaniu opinii, musi ona zostać zatwierdzona przez administratora sklepu. Żeby została zatwierdzona powinna spełniać warunki regulaminu. Opinia powinna zawierać nazwę produktu, opis w jaki sposób produkt został użyty oraz jakie były tego efekty. Po zatwierdzeniu opinii, punkty zostaną automatycznie dodane do konta Klienta. Istnieje możliwość dodawania wielu opinii do różnych produktów.

4. WYMIANA PUNKTÓW NA ZAKUPY:
Aby wymienić punkty lojalnościowe na produkty, klient musi się zalogować i odwiedzić specjalną podstronę wymiany punktów. Na tej stronie będzie dostępna lista produktów dostępnych do wymiany oraz ilość punktów potrzebna do ich zakupu. Klient może wybrać produkty, które go interesują, i użyć swoich punktów lojalnościowych do ich zakupu. Należy pamiętać, że punktów nie można używać bezpośrednio w koszyku podczas finalizacji zamówienia, tylko na wskazanej dedykowanej stronie wymiany punktów.
Wprowadzenie osobnej strony do wymiany punktów ma na celu ułatwienie Klientom przeglądanie dostępnych produktów oraz dokonywanie wymiany w wygodny i bezpieczny sposób.
Za każdy wymieniony produkt naliczana jest symboliczna opłata w wysokości 1 zł.   

5. PŁATNOŚĆ ZA PRZESYŁKĘ:
Klient opłaca koszty przesyłki zgodnie z wybraną przez siebie metodą dostawy. Punkty lojalnościowe nie mogą być wykorzystane do pokrycia kosztów przesyłki.

Punkty lojalnościowe nie podlegają zamianie na gotówkę. Zalecamy regularne sprawdzanie stanu swojego konta punktowego, aby móc w maksymalny sposób wykorzystać przywileje wynikające z ich posiadania.

6. SKRÓCONY OPIS PUNKTÓW:
każde wydane 50 zł = 5 punktów
zapisanie do newsletter = 10 punktów
dodana opinia produktu = 5 punktów

W przeliczeniu na produkty 1 punkt = 1 zł.

1. ZBIERANIE PUNKTÓW ZA ZAKUPY:
Za każde wydane 50 zł w sklepie internetowym Genoscope, Klient otrzymuje 5 punktów. Punkty te są automatycznie dodawane do konta Klienta po złożeniu i opłaceniu zamówienia. W przypadku zwrotu zamówienia, przyznane za dany zakup punkty zostają usunięte z konta Klienta.
Punkty są przyznawane po osiągnięciu lub przekroczeniu kwoty 50 zł lub jej wielokrotności. Jeżeli wydane zostanie 49 zł to punkty nie zostaną przyznane, natomiast jeżeli wydane zostanie 50 lub 51 zł to punkty zostaną przyznane. Podobnie jest w przypadku gdy wydane zostanie 99 zł – wtedy przyznane jest 5 punktów. W momencie gdy kwota osiągnie 100 lub 101 zł przyznane zostanie 10 punktów.

2. ZAPIS DO NEWSLETTERA:
Jeśli Klient zapisze się do newslettera sklepu Genoscope, otrzyma 10 punktów. Aby to zrobić, Klient musi zaznaczyć w sekcji Moje konto > Ustawienia konta: Newsletter: Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji o nowych produktach i promocjach. Nastepnie potwierdzić swój adres e-mail. Punkty te przyznawane są jednorazowo.

3. DODAWANIE OPINII:
Klient może zdobyć dodatkowe 5 punktów, jeśli napisze i prześle recenzję produktu. Po napisaniu opinii, musi ona zostać zatwierdzona przez administratora sklepu. Żeby została zatwierdzona powinna spełniać warunki regulaminu. Opinia powinna zawierać nazwę produktu, opis w jaki sposób produkt został użyty oraz jakie były tego efekty. Po zatwierdzeniu opinii, punkty zostaną automatycznie dodane do konta Klienta. Istnieje możliwość dodawania wielu opinii do różnych produktów.

4. WYMIANA PUNKTÓW NA ZAKUPY:
Aby wymienić punkty lojalnościowe na produkty, zalogowany klient musi odwiedzić specjalną podstronę dostępną pod linkiem wymień punkty. Na tej stronie będzie dostępna lista produktów dostępnych do wymiany oraz ilość punktów potrzebna do ich zakupu. Klient może wybrać produkty, które go interesują, i użyć swoich punktów lojalnościowych do ich zakupu. Należy pamiętać, że punktów nie można używać bezpośrednio w koszyku podczas finalizacji zamówienia, tylko na wskazanej dedykowanej stronie wymiany punktów.
Wprowadzenie osobnej strony do wymiany punktów ma na celu ułatwienie Klientom przeglądanie dostępnych produktów oraz dokonywanie wymiany w wygodny i bezpieczny sposób.
Za każdy wymieniony produkt naliczana jest symboliczna opłata w wysokości 1 zł.   

5. PŁATNOŚĆ ZA PRZESYŁKĘ:
Klient opłaca koszty przesyłki zgodnie z wybraną przez siebie metodą dostawy. Punkty lojalnościowe nie mogą być wykorzystane do pokrycia kosztów przesyłki.

Punkty lojalnościowe nie podlegają zamianie na gotówkę. Zalecamy regularne sprawdzanie stanu swojego konta punktowego, aby móc w maksymalny sposób wykorzystać przywileje wynikające z ich posiadania.

6. SKRÓCONY OPIS PUNKTÓW:
każde wydane 50 zł = 5 punktów
zapisanie do newsletter = 10 punktów
dodana opinia produktu = 5 punktów

W przeliczeniu na produkty 1 punkt = 1 zł.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl